>>127686 Miten toi kuuluis edes syödä. Noh, se ei ole suurin pikaruakaloiden ongelma. Ongelma on se, että mättävät ketsuppia, majoneesia, sementtiä, sinappia, ja kurkkusalaattia ihan vitusti mukaanotettaviin autossasyötäviin hampurilaisiin, ja antavat vittu yhden nenäliinan puolikkaan matkaan. Brrrh!!
[
2 viestiä
|
]
⭰
kuliranistinen ruoka
Pippuripihvi ja ranet
Kanachili "I <3 U"
Känni spaghetti
Ramsay
Ruoka avun saalis 2
Sitä hyvää keittoa
Pekonihampurilainen
Lattiapizza
Loimulohen ukkeli myi lohta
Valupertin kunniaksi
Mukaruunimassa
Vihreät uuniin
Ruoka avun saalis 1.3.
Makaryllilaatikko
Paahdettua kanaa uunista osa 2
Hitlerin Siwan makkaraspydäri
KanaWokKaiserTomaKurke
Hyvät setit
Kanalihapulla soppaa
Liekkilohta
Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet)
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa