Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Hitlerin Siwan makkaraspydäri Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
Nachopelti makkaroilla Nachopelti makkaroilla
Päiväyßafkaa Päiväyßafkaa
Ruoka avun saalis 2 Ruoka avun saalis 2
Kerrosleipä. Kerrosleipä.
Päivän safkat Päivän safkat
kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
Makkaraperuna kalapuikko mättö. Makkaraperuna kalapuikko mättö.
Elikkäs huomenta Elikkäs huomenta
Lounaaksi apinanpää ripulissa Lounaaksi apinanpää ripulissa
Nacho pelti Nacho pelti
Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto
Elikkäs burrito Elikkäs burrito
Pihviä ja muuta Pihviä ja muuta
Kermaperunakebu Kermaperunakebu
Tonnikalajuusto munakas Tonnikalajuusto munakas
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä
Makaryllilaatikko Makaryllilaatikko
Iltapalaa Iltapalaa
Nuudelit fileepihvillä Nuudelit fileepihvillä
Juuh elikkä... Juuh elikkä...
kesän merkki kesän merkki
 910 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.3 MB, 2 tiedostoa
02.04.2022 13:48:24
[ + 6 | ]
👑 Plussatuin 02.04.2022.

Nakuankan pyynnöstä

[63296] [tiedosto_1.jpg] [0.16 MB] [1600x1200] [] []
tiedosto_1.jpg
[63295] [tiedosto_2.jpg] [0.14 MB] [1600x1200] [] []
tiedosto_2.jpg

02.04.2022 14:55:16
#560242 [+-] Piilota Suosittele

>>560220
Noniin saatana! Missä voikukka? D:

Anyways, noissa grilleissä mulla on ittellä ollu samanlainen. Butaani ei tykkää kylmästä se on sille nirso. Mietin miten voi kaasu loppua ku just vaihdoin? Tupakan verran pidin pulloa takin alla niin heti rupes taas ritisemään grilli.

02.04.2022 14:56:33
#560243 [+-] Piilota Suosittele

>>560220

Paljonko tuo kuluttaa sähköä? Mietin, että vaihtoehtoinen tapa grillata piknikillä olisi tunkea paneelit ja mun varavirta. Ja ei muuta ku grilklaamaan.

Oma varavirtalähteen invertteri antaa 350W. Jos on tuon yli, niin ei toimi.

[ 6 viestiä | ]