Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Iltasafkat Iltasafkat
Taco-tiistai Taco-tiistai
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
joskus kaikki mene vain päin mäntyä joskus kaikki mene vain päin mäntyä
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
Iltapala Iltapala
Koukussa Koukussa
Mässyt Mässyt
Kannaa ja pottuva uunista Kannaa ja pottuva uunista
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
Noodlewich Noodlewich
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Liekkilohta Liekkilohta
Valupertin kunniaksi Valupertin kunniaksi
Lihapullat muusilla Lihapullat muusilla
aamupala aamupala
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Nakuankan pyynnöstä Nakuankan pyynnöstä
Töissä hyvät eväät Töissä hyvät eväät
Päivän safkat Päivän safkat
KanaWokKaiserTomaKurke KanaWokKaiserTomaKurke
Lihamakkara Lihamakkara
Helposti paras tubettaja Helposti paras tubettaja
Yö mätöt Yö mätöt
 888 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.66 MB, 6 tiedostoa
31.01.2020 18:32:02
[ + 8 | ]

Kasausohje sisältää tuotesijoittelua

[39092] [leib-(2).jpeg.jpg] [0.9 MB] [1600x2400] [] []
leib-(2).jpeg.jpg
[39091] [leib-(4).jpeg.jpg] [0.85 MB] [1600x2389] [] []
leib-(4).jpeg.jpg
[39090] [leib-(6).jpeg.jpg] [0.78 MB] [1599x2412] [] []
leib-(6).jpeg.jpg
[39089] [leib-(8).jpeg.jpg] [0.72 MB] [1600x2412] [] []
leib-(8).jpeg.jpg
[39088] [leib-(9).jpeg.jpg] [0.3 MB] [1280x960] [] []
leib-(9).jpeg.jpg
[39087] [leib-(10).jpeg.jpg] [0.13 MB] [1600x1200] [] []
leib-(10).jpeg.jpg

leipä

(65)  · 

kinkku

(26)  · 

mätöt

(5)
31.01.2020 18:38:36 | 18:39:12
#301300 [+2] Piilota Suosittele

Herkullisen näkönen leipä! Mä nautin myös noista miniluumutomaateista enemmän kuin normi tomaatista. 5/5

31.01.2020 19:07:02
#301314 [+-] Piilota Suosittele

>>301305 kyl maar leivän päällä hyvää. vähenee se maun terävyys sitä mukaa mitä enemmän sen kanssa syö asioita. vähän niinku kalakastikkeessa

01.02.2020 14:46:54
#301597 [+-] Piilota Suosittele

>>301475 oli vielä toinen vakassa. löin tomaatteihin kevyen suolan ja pippurin ihan vaan hifistelymielessä - ja...

ois pitäny lyyä lisää. ei maistunu missään.

[ 16 viestiä | ]