Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 134 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Päivällinen Päivällinen
Pihvin pihvit Pihvin pihvit
Hirvikebu salaatilla Hirvikebu salaatilla
Päivän safkat Päivän safkat
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija
Dick_taattorin Nachovuoka Dick_taattorin Nachovuoka
Koronamös Koronamös
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
Jauhelihakastike ja perunat Jauhelihakastike ja perunat
Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo
Tein ruokaa Tein ruokaa
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla
Nistipata Nistipata
Master Chef illallinen Master Chef illallinen
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
pojan täyttö pojan täyttö
Tonnikalapihvi höysteillä Tonnikalapihvi höysteillä
Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta
KanaWokKaiserTomaKurke KanaWokKaiserTomaKurke
HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla
Nötköttiä leivän päälle Nötköttiä leivän päälle
Karjalanpaisti Karjalanpaisti
 1 111 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.22 MB, 1 tiedosto
15.07.2020 18:58:53
[ + 1 | ]

Oujea

[45167] [20200715_185605.jpg] [2.22 MB] [4032x3024] [] []
20200715_185605.jpg

ananas

(44)  · 

wrap

(6)
15.07.2020 19:26:40 | 19:30:05
#365102 [+-] Piilota Suosittele

365097

ei tarvitse soittaa musiikkia niin kovalla.


Ja leikkasin veitsellä kuitenkin :P

Edit: ja jos vielä avatarpiirustus (vienoa) pyyntöä saisi esittää niin voisiko silinterihattuinen monokkelisilmäilevä tabby-Vivamort leikata ananasta tietokonepöydällä?

15.07.2020 19:52:10 | 19:55:28
#365108 [+-] Piilota Suosittele

>>365104

Tuli täytteitä kebabwrappeihin.
Oli pari muutakin, mutta fetat oli jo kuutioina jalapenot slaisseina, salaatinledet huuhdeltuna ja jugurtti vaihtui hetken mielijohdosta sekasienisalaattiin.

Kyseessä on toki tarjoiluehdotus.

16.07.2020 01:03:05
#365204 [+-] Piilota Suosittele

>>365190

Älä oo tuommoinen. Siinä oli sitä roipetta sibulkebabin kestikkeeksi. Sinunkin kyrpä ois hyrränny (patterilla tai iliman) jos oisit päässyt näitä kääryleitä natustelemmaan

16.07.2020 01:30:09
#365207 [+-] Piilota Suosittele

>>365204
Hyi sua, herran jestas sentään! Missä romantiikka? Tosin punasibale on hyvvää. Mutta sitä en anna anteeksi, että juot tuommosta homovissyä. Itte ku en pysty mittään kreippipitosta juomaan niin oon katkera siitä. Mää ku tykkäisin siitä niin kovasti.

[ 9 viestiä | ]