närästää. korianterihan on monen mielestä paska mauste mutta ostakaapa niitä kokonaisia siemeniä ja laittakaa myllyyn mitä veivaatte uunikalan päälle vähän, siis kohtuudella niin on niin saatanan hyvää. ei sillä mausteella taida oikee muuta käyttöö edes olla.
>>497278 Jep 😋 Mä tilasin pizzaa niin että riitti kahelle koko viikonlopuks. Tosin meni karkkia, viinaa ja sipsejäkin kun oli kahen hengen lanit ja leffailtoja.
Ei jääny treenaamatta mutta kalorit tais ottaa yliotteen. Normaalisti syön hyvin askeettisesti.
Lauantaina oisin syöny ton minuutissa. 4 desiä 60% koskenkorvaa, 20 olutta ja pizzaa niin perhanasti, mutta mässyt.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Naku pyys
Lohi paistosta
Natsisoppaa, kiitos Mestari!
Gurmeeta
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
Silakkapihvejä voissa paistettuna
Juuh elikkäs
Koronamös
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.
Päivän safkat
Herkullista kalakeittoa
teimpähän tämmöstä lohilootaa
Kannaa ja vihanneksia
Pippuripihvi ja ranet
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)