Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 134 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
Lohi ja perunat Lohi ja perunat
Lohipaistosta Lohipaistosta
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret
Ranualaiset munalla Ranualaiset munalla
Setit Setit
damn that's a bread damn that's a bread
Nakuankan pyynnöstä Nakuankan pyynnöstä
Burgeri Burgeri
Toimii Toimii
Ruoka avun saalis 2 Ruoka avun saalis 2
Tulinen jauhelihakastike makaryllillä Tulinen jauhelihakastike makaryllillä
Vittuillakseni pistin ananasta Vittuillakseni pistin ananasta
Ruokapornoa Ruokapornoa
Hauskat annokset Hauskat annokset
Teetä ja sympatiaa Teetä ja sympatiaa
Kevyttä ja herkullista porkkanaa. Kevyttä ja herkullista porkkanaa.
Jonen grilli mätöt Jonen grilli mätöt
Mässy leivät Mässy leivät
Pita vöner Pita vöner
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä) Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä)
Oujea Oujea
Lohea, kermaperunoita ja parsaa Lohea, kermaperunoita ja parsaa
 910 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.3 MB, 2 tiedostoa
02.04.2022 13:48:24
[ + 6 | ]
👑 Plussatuin 02.04.2022.

Nakuankan pyynnöstä

[63296] [tiedosto_1.jpg] [0.16 MB] [1600x1200] [] []
tiedosto_1.jpg
[63295] [tiedosto_2.jpg] [0.14 MB] [1600x1200] [] []
tiedosto_2.jpg

02.04.2022 14:55:16
#560242 [+-] Piilota Suosittele

>>560220
Noniin saatana! Missä voikukka? D:

Anyways, noissa grilleissä mulla on ittellä ollu samanlainen. Butaani ei tykkää kylmästä se on sille nirso. Mietin miten voi kaasu loppua ku just vaihdoin? Tupakan verran pidin pulloa takin alla niin heti rupes taas ritisemään grilli.

02.04.2022 14:56:33
#560243 [+-] Piilota Suosittele

>>560220

Paljonko tuo kuluttaa sähköä? Mietin, että vaihtoehtoinen tapa grillata piknikillä olisi tunkea paneelit ja mun varavirta. Ja ei muuta ku grilklaamaan.

Oma varavirtalähteen invertteri antaa 350W. Jos on tuon yli, niin ei toimi.

[ 6 viestiä | ]