Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 143 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Nakuankan pyynnöstä Nakuankan pyynnöstä
MMMmmmm... MMMmmmm...
nisti kys nisti kys
Läskeilyä Läskeilyä
Rahatloppu-safkaa Rahatloppu-safkaa
Juuh elikkä... Juuh elikkä...
Oujea Oujea
Aspendosin ransukebu Aspendosin ransukebu
Lounaaksi apinanpää ripulissa Lounaaksi apinanpää ripulissa
Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki
Eväsleivät Eväsleivät
upi syö kusista makkaraa upi syö kusista makkaraa
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan? Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Lampaan paistia ja vihan neksia. Lampaan paistia ja vihan neksia.
Nyt maistuu tämmönen mättö Nyt maistuu tämmönen mättö
Nistipata Nistipata
Nötköttiä leivän päälle Nötköttiä leivän päälle
No joo, Long Chili Cheese No joo, Long Chili Cheese
Paahdettua kanaa uunista osa 2 Paahdettua kanaa uunista osa 2
Kenway päätti mitä syön Kenway päätti mitä syön
Kermainen läskisoossi Kermainen läskisoossi
grillikesä part.1 grillikesä part.1
Evöstä Evöstä
Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki
 684 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.57 MB, 3 tiedostoa
09.09.2024 20:28:07
[ + 1 | ]

Master Chef illallinen

[73174] [saf01.jpg] [0.58 MB] [2519x1210] [] []
saf01.jpg
[73173] [saf02.jpg] [0.93 MB] [2560x1440] [] []
saf02.jpg
[73172] [saf03.jpg] [0.05 MB] [463x516] [] []
saf03.jpg

kulttuuri

(32)  · 

kulinääri

 · 

micheli

 · 

4 tähteä

 · 

huippukokki

(7)  · 

matoruoka

09.09.2024 20:59:07
#646442 [+-] Piilota Suosittele

>>646441
Oli, ei tullu ihan sellasta mitä ajattelin, mutta hyvää mättöä. Tavoite oli tehdä muutenkin iso kattila safkaa jota voi taas pakata eväsrasioihin töihin.

09.09.2024 23:05:07
#646477 [+-] Piilota Suosittele

Täytyy sanoa, että mielenkiintoinen aineslista, mutta varmaan ihan hyvää. Miten se tulikin nälkä taas. Vastahan mää eilen söin.

10.09.2024 17:18:13 | 17:19:46
#646551 [+-] Piilota Suosittele

>>646533
450g kanaa?

Ja ota huomioon ettei toi ole ainoa ruoka. Mä otan tota töihin, kylkeen viipaloin tomaattia ja kurkkua sekä saatan ehkä leivän kaveriks ottaa jos raskas päivä töissä. Ei tota siis vedetä pelkästään lautasellista

Mut on siinä pastaa joo, sitä en kiellä

[ 7 viestiä | ]