Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän. Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta! Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!
Ransut ja skermanen kanakastike Ransut ja skermanen kanakastike
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Dodii Dodii
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
Karjalan pataa random lisukkeilla Karjalan pataa random lisukkeilla
Ruoka avun saalis 1.3. Ruoka avun saalis 1.3.
Nakuankan pyynnöstä Nakuankan pyynnöstä
Iltapalaa saatana Iltapalaa saatana
Parempaa ku norski homostelut Parempaa ku norski homostelut
Elämää ennen koronaa Elämää ennen koronaa
HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla
Jämäsettimättöä Jämäsettimättöä
Lihapullapastakastike Lihapullapastakastike
herkullinen nakkipirtelö herkullinen nakkipirtelö
Kännimätöt Kännimätöt
Lihabul kastike Lihabul kastike
Luolaston romantiikkaa ♥ Luolaston romantiikkaa ♥
Evöstä Evöstä
Sokkarin kebab Sokkarin kebab
Soppamies Soppamies
Juuh elikkä... Juuh elikkä...
Naguligeitto Naguligeitto
 672 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto
15.01.2025 21:40:49
[ + 1 | ]

KanaWokKaiserTomaKurke

[76992] [0.jpg] [0.33 MB] [1861x1046] [] []
0.jpg

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

annos

(10)  · 

huippukokki

(7)  · 

master chef

(8)  · 

parempi ku mutsis

15.01.2025 21:45:48 | 22:08:11
#673413 [+-] Piilota Suosittele

@kenway
@antimateria
@setämies
@masennustaja
@valupertti
@tuhnu
@likasanko
@tomb-stone
@yoker
@Frensesia

Sellanen 350g kanaa hunajas fileinä paketi pannulle, purista puolikas sitruuna päälle, samalla 1 sipuli ja 3 valkosipaleen kynttä pilkottuna messiin. Anna kanan paistua ja sipulin ruskistuu ettei jää raa'aksi, sitten loput jalopeno purkista päälle, sekottele, sit thai wok taikka se coopin malya wok vihanneksia (vähän yli puol pussia) päälle ja sit emmental juustoa pikkusen päälle joo. Sit leikellään tomate ja kurke ja sitte roiskastaan niinku homo pari lusikallista kaiser salaattia kylkeen. Päällä on santa marian jalopeno & lime kastiketta

16.01.2025 01:19:18
#673487 [+-] Piilota Suosittele

Toi on parempi ku mun, kasviksia ja lihaa yritän syödä jossa liha ja lihan rasva se tärkein kun treenaan taas, mutta leipää menee. Ei pitäisi mennä leipää yhtään kun juon kaljaa.

Kaikenkaikkiaan

[ 16 viestiä | ]