Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 142 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Nälkä. Nälkä.
Nää on ihan hyviä :D Nää on ihan hyviä :D
nannaa nannaa
Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia
Päivän safkat Päivän safkat
Jauhelihasoppaa Jauhelihasoppaa
Sour cream snack tortillat Sour cream snack tortillat
Royal Fusion keittopizza Royal Fusion keittopizza
Ruoka blogii Ruoka blogii
Roileri jauheliha risottoa Roileri jauheliha risottoa
Ruoke ploki Ruoke ploki
Bravuuri Bravuuri
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia. Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.
iltapala iltapala
tein tämmöstä matoruokaa tein tämmöstä matoruokaa
Elikkäs Villen puri Elikkäs Villen puri
Pippuripihvi ja ranet Pippuripihvi ja ranet
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla. Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
Massan ransukebu ku joku suositteli Massan ransukebu ku joku suositteli
Päivän lautanen Päivän lautanen
3kg Makaroonimössöhaaste 3kg Makaroonimössöhaaste
omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋 omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋
hämBööga hämBööga
tuunattu lihamureke tuunattu lihamureke
 676 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto
15.01.2025 21:40:49
[ + 1 | ]

KanaWokKaiserTomaKurke

[76992] [0.jpg] [0.33 MB] [1861x1046] [] []
0.jpg

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

annos

(10)  · 

huippukokki

(7)  · 

master chef

(8)  · 

parempi ku mutsis

15.01.2025 21:45:48 | 22:08:11
#673413 [+-] Piilota Suosittele

@kenway
@antimateria
@setämies
@masennustaja
@valupertti
@tuhnu
@likasanko
@tomb-stone
@yoker
@Frensesia

Sellanen 350g kanaa hunajas fileinä paketi pannulle, purista puolikas sitruuna päälle, samalla 1 sipuli ja 3 valkosipaleen kynttä pilkottuna messiin. Anna kanan paistua ja sipulin ruskistuu ettei jää raa'aksi, sitten loput jalopeno purkista päälle, sekottele, sit thai wok taikka se coopin malya wok vihanneksia (vähän yli puol pussia) päälle ja sit emmental juustoa pikkusen päälle joo. Sit leikellään tomate ja kurke ja sitte roiskastaan niinku homo pari lusikallista kaiser salaattia kylkeen. Päällä on santa marian jalopeno & lime kastiketta

16.01.2025 01:19:18
#673487 [+-] Piilota Suosittele

Toi on parempi ku mun, kasviksia ja lihaa yritän syödä jossa liha ja lihan rasva se tärkein kun treenaan taas, mutta leipää menee. Ei pitäisi mennä leipää yhtään kun juon kaljaa.

Kaikenkaikkiaan

[ 16 viestiä | ]