Olis hyvä kun aina aamuisin ; illalla kiertäis kaikki torit ja puistot sammuneiden deekujen lakaisu auto joka kauhois noi denat lavalle ja kuskais vaikka tarastenjärven käsittelyasemalle. Ei meinaan poliisia näköjään kiinnosta poistaa puistossa lähes 24/7 roikkuvaa örinälaumaa joka poistuu paikalta vain hakeakseen *evästä*, mennäkseen pusikkoon paskalle tai kuselle (kaikkien näkyvillä), tai sateen yllättäessä viereisen leikkipuiston katosten alle tai ostarin sisään mistä vartijat antaa porukalle hetkessä lähdöt kun eivät osaa käyttäytyä.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Bon apetit
Kenway päätti mitä syön
Karponaaraa ite tein huutista lampaille
Burgeri
Lohipaistosta
Natsisoppaa, kiitos Mestari!
kesän merkki
Tein lihakeiton
Päivän safkat
Otettii sisäxilettä
Naguligeitto
Kasausohje sisältää tuotesijoittelua
korrekti tapa syödä spagettia
Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Makaroonimössö
Lattiapizza
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa