Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 127 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Lasten kossua ja litukka kolaa Lasten kossua ja litukka kolaa
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
Lihapullat muusilla Lihapullat muusilla
Lihapullapastakastike Lihapullapastakastike
Iltapala, lisäsin jalapeeni Iltapala, lisäsin jalapeeni
Ruokajaon saalis 2.4.2022 Ruokajaon saalis 2.4.2022
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
Jonen grilli mätöt Jonen grilli mätöt
1.2kg naudan läskiä 1.2kg naudan läskiä
Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke
Vihreät uuniin Vihreät uuniin
Tein lihakeiton Tein lihakeiton
Iltapalaa Iltapalaa
korrekti tapa syödä spagettia korrekti tapa syödä spagettia
Riisikana sörsselssön Riisikana sörsselssön
Siitä nopea nakkikeitto Siitä nopea nakkikeitto
Kebab Kebab
Uuniperunaa ja maggaraa Uuniperunaa ja  maggaraa
Kunnon eväs ni jaksaa Kunnon eväs ni jaksaa
Kanaffile spydöriä Kanaffile spydöriä
Bitch'n good! Bitch'n good!
Jämäsörsseli Jämäsörsseli
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
Lohi paistosta Lohi paistosta
 875 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.53 MB, 1 tiedosto
14.07.2020 20:50:37
[ + 5 | ]

Lohi kasvikset ja perunamuusi

[45148] [20200714_204732.jpg] [1.53 MB] [2560x1440] [] []
20200714_204732.jpg

juuh elikkäs

(71)
15.07.2020 00:08:50
#364954 [+-] Piilota Suosittele

Hoikkapoikien ruokaa...

No, söinhän minäkin eilen toki rantaravintolassa vain savulohiburgerin vähäisellä ranumäärällä.

Savulohen tapaan lohi oli kylmää (joka on kyllä aika surprise hampurilaisessa), sitä oli paljon, se oli maukasta ja ruotoja löytyi tusinan verran. Ja talitintti oli sitä mieltä, että voisin antaa hänellekin vähän. Tuli pöydän päähän tuijottamaan kerran ja toisen kerran melkein viereen istuskelemaan ja kuikuilemaan.

[ 6 viestiä | ]