Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Torttubotskei Torttubotskei
Roileri jauheliha risottoa Roileri jauheliha risottoa
Luolaston jääkaappi Luolaston jääkaappi
Päivällinen Päivällinen
Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa
Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä) Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä)
mässyt mässyt
Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Päivän safkat Päivän safkat
Burgerit kaupan aineksista Burgerit kaupan aineksista
Läskeilyä Läskeilyä
Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa
Iltapala Iltapala
Nakkilinnoitus kebabsillalla Nakkilinnoitus kebabsillalla
Läskisoosia Läskisoosia
Ruokapornoa Ruokapornoa
Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
Sika-chilisoossia skermaperunoilla Sika-chilisoossia skermaperunoilla
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
Spydäriä Spydäriä
Päivän safkat Päivän safkat
Lasten kossua ja litukka kolaa Lasten kossua ja litukka kolaa
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Läskeilyä Läskeilyä
 755 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto
09.04.2025 21:46:54
[ + 4 | ]

Master Chef Luolasto

[80009] [0.png] [0.73 MB] [596x1062] [] []
0.png

huippukokki

(7)  · 

gordon ramsey

(6)  · 

nakuankan ravintola kame

 · 

loistava

(5)  · 

ruoka

(404)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)  · 

köyhyys

(16)
10.04.2025 13:35:34
#691599 [+-] Piilota Suosittele

>>691597
Eipä nuo kanafileet valmisruokaa ole. Toi kaisersalaatti, ananas ja jalopeenot on purkista tai rasiasta. Kyl sä joudut ihan pannulla noi kanat paistamaan. Eikä noi ranskalaiset missään mikrossa valmistu pösilö :DD

Ja on toi Pirkka aina kuparia parempaa. Huomaa myös Sandels sen vieressä

10.04.2025 18:35:11 | 20:59:18
#691632 [+4] Piilota Suosittele

>>691630
Tässä on kyse siitä, että toi rapupelle tulee jatkuvasti mulle itkemään vaikka oon blokannu sen. Tästä tuli jo vitsi, "kuinka saada toi rapu itkemään? -Älä sano sille mitään. Taaskaan en siis ole sille mitään sanonut useampaan päivään. Silti se jaksaa.

Ja jos mä ostan paketin raakaa kanaa, niin en mä sitä einekseksi sanois. Atrian 400g Makaronilaatikko on eines. 400g maksalaatikko on eines. Jos raakaa kanaa tai jauhelihaa sä ostat niin onhan se kuitenkin vakuumirasiaan pakattu. Samanlailla ku pala raakaa kalaa. Onks raaka kirjolohi eines? Kyl varmaan sen mielestä. Se vaan yrittää taas itkeä ihan mistä tahansa.

e:
seuraavaks se alkaa mussuttaa termien käytöstä ja nussii pilkkua muttei kuitenkaan osaa olla väärässä. Nähty, ööö? joka kerta.

10.04.2025 19:19:16
#691648 [+-] Piilota Suosittele

>>691632
Raaka kirjolohi tai kana ei ole eines, mutta mutta, kun se on valmiiksi maustettu. Eli tyyliin paistat suoraan paketista niin se on puolivalmiste. Eli eines.

Ja lopeta tuo itku. Ihan objektiivisesti vain mainitsin, mutta sinä aloitit tuttuun tapaasi parkumisen.

[ 21 viestiä | ]