Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 130 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kebua taas Kebua taas
Pippuripihvi ja ranet Pippuripihvi ja ranet
Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Läskeilyä Läskeilyä
Vittuillakseni pistin ananasta Vittuillakseni pistin ananasta
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
Tortillapizzaa Tortillapizzaa
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Ruoka avun saalis 1.3. Ruoka avun saalis 1.3.
Ostin uuden grillin saatana Ostin uuden grillin saatana
Kebab kermaperunoilla Kebab kermaperunoilla
Jauhelihasoppaa Jauhelihasoppaa
Kasausohje sisältää tuotesijoittelua Kasausohje sisältää tuotesijoittelua
Toimii Toimii
Vihreät uuniin Vihreät uuniin
Runkkumatskua Runkkumatskua
Lihamakkara Lihamakkara
Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Viis töistä Viis töistä
Kebab Kebab
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
Kunnon eväs ni jaksaa Kunnon eväs ni jaksaa
Uuuniohea ja perunaa Uuuniohea ja perunaa
 891 näyttökertaa, 19 viestiä, 4.19 MB, 1 tiedosto
21.11.2018 18:31:33
[ + 5 | ]

Päivän safkat

[20756] [tiedosto.jpg] [4.19 MB] [3096x4128] [] []
tiedosto.jpg

darius_on_gay

22.11.2018 20:07:07
#124168 [+-] Piilota Suosittele

>>123754
Ihan selvästi ählämien pitsa, kun ei ne osaa parempia tehdä

Mitäs länkytät? Jos kurdit lasketaan ählämeiksi, ne tekevät kyllä parhaita pizzoja lähes joka kuppilassa raskaalla työllä, pitkillä päivillä, ja paskalla palkalla.

Kovaa sakkia. Padesha-joukot jäivät puolustamaan alueitaan ja perheitään, siinä missä muut ählämit karkasivat hyvinvointivaltioihin iPhoneineen ja merkkivaatteineen jättäen vaimonsa ja lapsensa keskelle sotaa.

Heille en anna minkäänlaista krediittiä, mutta näille annan. Ärsyttää rasismi kun ovat hyvin aktiivisesti ruokkimassa suomalaisia työmiehiä - minuakin, vaikka hinnat ovat nousseet ~75% vuodesta 2004.

Kutsun silti niitä karvaranteiksi tai manne-kebabbiloiksi, mutta vain työporukan kuullen.

22.11.2018 20:09:09
#124169 [+-] Piilota Suosittele

Sä muuten vedät liikaa kaljaa ja roskaruokaa Pihvi. Mistä sä edes saat rahotuksen tohon? Et ole töissä, ja toimeentulotuella ei eletä noin.

11.05.2019 18:16:09
#200699 [+-] Piilota Suosittele

>>200495
Ei sillä ollut sairautta. Se ei halunnut vaan enää elää, ja kieltäytyi syömästä. Vanhemmat miljonääreinä hankkivat sille parhaan mahdollisen hoitokodin, mutta kai sekin oli turhaa.

[ 19 viestiä | ]