Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 141 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Pekonikanaa saatana Pekonikanaa saatana
Lehtipiheevii Lehtipiheevii
Yö mätöt Yö mätöt
korrekti tapa syödä spagettia korrekti tapa syödä spagettia
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
Ruoka blogii Ruoka blogii
Tomaattinen lohipata ja hirssiä Tomaattinen lohipata ja hirssiä
Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas
Päivän safkat Päivän safkat
Kasausohje sisältää tuotesijoittelua Kasausohje sisältää tuotesijoittelua
Friteerattua hentaakkelia Friteerattua hentaakkelia
Karjalanpaisti Karjalanpaisti
Spydäriä Spydäriä
Töissä hyvät eväät Töissä hyvät eväät
Ruoka avun saalis 1.3. Ruoka avun saalis 1.3.
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
Aspendosin ransukebu Aspendosin ransukebu
sosig sosig
Ostin uuden grillin saatana Ostin uuden grillin saatana
Home pizza Home pizza
Rasvapalo Rasvapalo
Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
 734 näyttökertaa, 6 viestiä, 8.8 MB, 4 tiedostoa
29.12.2024 03:07:38
[ + 1 | ]

Bon apetit

[76453] [20241229_011110.jpg] [2.66 MB] [2322x4128] [] []
20241229_011110.jpg
[76452] [20241229_011133.jpg] [2.28 MB] [2322x4128] [] []
20241229_011133.jpg
[76451] [20241229_011749.jpg] [2.14 MB] [2322x4128] [] []
20241229_011749.jpg
[76450] [20241229_020519.jpg] [1.72 MB] [2322x4128] [] []
20241229_020519.jpg

carbonara

 · 

pasta

(16)  · 

hirvenliha

(6)  · 

säilyke

(7)  · 

ruoka

(404)
29.12.2024 23:34:06
#670393 [+-] Piilota Suosittele

>>670365 arvon herrasmies - arvostan sinua entistä enemmän. ilman sarkasmia. mun suosikki volcano en ikinä moista omistanu mutta kaverilla moinen ja aina videopelejä lanittaessa (kyllä, lanittaessa, 2024 vuonna) sitä operoinu ja voi pojat siinä on premiumin tuntua. mulla oli itellä wispr2 matkavapo butaanikäyttönen, koko rahan arvonen vähän turhan kuumaa höyryä mutta silti upea. hiisasin siitä vaan ikävästi sen lämmityselementin(hunajakenno mikävittulie) paskaks :( en o saanu aikaseks ostaa mitää uutta

[ 6 viestiä | ]